Posted by on 1 listopada 2018

Na przykład IOM zauważyła, że termin konsulting wymaga dalszej specyfikacji , ponieważ może odnosić się do relacji, które obejmują udzielanie wsparcia promocyjnego lub marketingowego firmie, oferowanie obiektywnej porady technicznej dotyczącej postępu naukowego, produktów w rozwój lub projektowanie badań. W 2007 r. Prawie połowa z 2,54 miliarda dolarów dochodu dla dostawców CME akredytowanych przez Radę Akredytacyjną dla Kontynuowania Edukacji Medycznej (ACCME) pochodziła z komercyjnego wsparcia (firmy z produktem na rynku); w ciągu ostatniego dziesięciolecia wsparcie handlowe wzrosło czterokrotnie5 Komitet uznał, że CME jest zbyt mocno uzależniona od finansowania przemysłu i że to finansowanie promuje wąski nacisk na produkty , a nie szersze wykształcenie w zakresie alternatywnych strategii dla zarządzanie warunkami zdrowotnymi i innymi ważnymi kwestiami, takimi jak komunikacja i zapobieganie. Stwierdzono , że obecny system finansowania jest niedopuszczalny i nie powinien być kontynuowany . Jednak ponieważ komitet nie mógł zgodzić się na konkretnej ścieżce reform , zasugerował, aby przedstawiciele organizacji członkowskich, którzy utworzyli ACCME i inne zainteresowane grupy, opracowali proces rozwoju konsensusu, który w ciągu 24 miesięcy doprowadziłby do wniosku w sprawie nowego systemu finansowania. Większość członków komisji uważała, że szybkie zakończenie finansowania przez przemysł bez posiadania alternatywnego modelu może być niedopuszczalnie destrukcyjne i uznał, że dopuszczalne jest pozostawienie możliwości pewnych form pośredniego finansowania przez przemysł . Uważa się, że żadna forma bezpośredniego lub pośredniego finansowania przemysłu nie była do zaakceptowania . Nie jest pewne, w jaki sposób odpowiednie grupy odpowiedzą na zalecenie dotyczące dalszych badań: w marcu 2009 r. ACCME ogłosiło, że nie podejmie żadnych działań, aby zakończyć komercyjne wsparcie akredytowanych CME i potwierdził, że jego systemy i standardy utrzymania CME są wolne od komercyjnej stronniczości .
W odniesieniu do wytycznych praktyki klinicznej IOM stwierdziła, że istnieje ryzyko nieuzasadnionych wpływów przemysłu. . . jest znaczący i sformułował konkretne zalecenia dotyczące wzmocnienia strategii politycznych dotyczących konfliktu interesów. Obejmują one ogólne wyłączenie członków panelu z konfliktem interesów, zakaz bezpośredniego finansowania opracowywania wytycznych przez przemysł lub kontrolowane przez przemysł fundacje oraz pełne ujawnienie wszelkich pozostałych stowarzyszeń finansowych lub finansowania branżowego. W wyjątkowych okolicznościach, w których unikanie członków panelu z konfliktem interesów jest niemożliwe z powodu krytycznej potrzeby ich wiedzy fachowej, grupy powinny podjąć środki, takie jak publiczne udokumentowanie, że podjęły działania w dobrej wierze, aby znaleźć ekspertów bez konfliktów, na przykład , reklamując członków, powołując przewodniczącego bez konfliktu interesów, ograniczając członków z konfliktami do wyraźnej mniejszości , wyłączając uczestników z konfliktami z obradowania, redagowania lub głosowania nad określonymi zaleceniami i publicznego ujawniania istotnych konfliktów zainteresowania członków panelu.
Chociaż konkretne zalecenia mogą być krytykowane jako zbyt mocne lub zbyt słabe, ogólne wnioski IOM są kompleksowe i – jeśli zostaną przyjęte – najprawdopodobniej wywarłyby znaczny wpływ na poszczególnych lekarzy i instytucje medyczne Nie brakowało jednak wcześniejszych raportów i wezwań do zmian; nowy raport wymienia 16 bardziej znaczących raportów , które ukazały się same w latach 2001-2008. Propozycje instytutu mogłyby jedynie dostarczyć więcej paszy do dyskusji – lub może oznaczać punkt zwrotny w kontrolowaniu konfliktu interesów w medycynie.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Ten artykuł (10.1056 / NEJMp0810200) został opublikowany 29 kwietnia 2009 r.
Author Affiliations
Dr Steinbrook () jest krajowym korespondentem czasopisma. W dniu 5 listopada 2007 r. Przemawiał na publicznej sesji komisji IOM ds. Konfliktu interesów w badaniach medycznych, edukacji i praktyce.

[więcej w: kryształy charcota leydena, perforacja zęba, patofizjonomika ]

Powiązane tematy z artykułem: kryształy charcota leydena patofizjonomika perforacja zęba

Posted by on 1 listopada 2018

Na przykład IOM zauważyła, że termin konsulting wymaga dalszej specyfikacji , ponieważ może odnosić się do relacji, które obejmują udzielanie wsparcia promocyjnego lub marketingowego firmie, oferowanie obiektywnej porady technicznej dotyczącej postępu naukowego, produktów w rozwój lub projektowanie badań. W 2007 r. Prawie połowa z 2,54 miliarda dolarów dochodu dla dostawców CME akredytowanych przez Radę Akredytacyjną dla Kontynuowania Edukacji Medycznej (ACCME) pochodziła z komercyjnego wsparcia (firmy z produktem na rynku); w ciągu ostatniego dziesięciolecia wsparcie handlowe wzrosło czterokrotnie5 Komitet uznał, że CME jest zbyt mocno uzależniona od finansowania przemysłu i że to finansowanie promuje wąski nacisk na produkty , a nie szersze wykształcenie w zakresie alternatywnych strategii dla zarządzanie warunkami zdrowotnymi i innymi ważnymi kwestiami, takimi jak komunikacja i zapobieganie. Stwierdzono , że obecny system finansowania jest niedopuszczalny i nie powinien być kontynuowany . Jednak ponieważ komitet nie mógł zgodzić się na konkretnej ścieżce reform , zasugerował, aby przedstawiciele organizacji członkowskich, którzy utworzyli ACCME i inne zainteresowane grupy, opracowali proces rozwoju konsensusu, który w ciągu 24 miesięcy doprowadziłby do wniosku w sprawie nowego systemu finansowania. Większość członków komisji uważała, że szybkie zakończenie finansowania przez przemysł bez posiadania alternatywnego modelu może być niedopuszczalnie destrukcyjne i uznał, że dopuszczalne jest pozostawienie możliwości pewnych form pośredniego finansowania przez przemysł . Uważa się, że żadna forma bezpośredniego lub pośredniego finansowania przemysłu nie była do zaakceptowania . Nie jest pewne, w jaki sposób odpowiednie grupy odpowiedzą na zalecenie dotyczące dalszych badań: w marcu 2009 r. ACCME ogłosiło, że nie podejmie żadnych działań, aby zakończyć komercyjne wsparcie akredytowanych CME i potwierdził, że jego systemy i standardy utrzymania CME są wolne od komercyjnej stronniczości .
W odniesieniu do wytycznych praktyki klinicznej IOM stwierdziła, że istnieje ryzyko nieuzasadnionych wpływów przemysłu. . . jest znaczący i sformułował konkretne zalecenia dotyczące wzmocnienia strategii politycznych dotyczących konfliktu interesów. Obejmują one ogólne wyłączenie członków panelu z konfliktem interesów, zakaz bezpośredniego finansowania opracowywania wytycznych przez przemysł lub kontrolowane przez przemysł fundacje oraz pełne ujawnienie wszelkich pozostałych stowarzyszeń finansowych lub finansowania branżowego. W wyjątkowych okolicznościach, w których unikanie członków panelu z konfliktem interesów jest niemożliwe z powodu krytycznej potrzeby ich wiedzy fachowej, grupy powinny podjąć środki, takie jak publiczne udokumentowanie, że podjęły działania w dobrej wierze, aby znaleźć ekspertów bez konfliktów, na przykład , reklamując członków, powołując przewodniczącego bez konfliktu interesów, ograniczając członków z konfliktami do wyraźnej mniejszości , wyłączając uczestników z konfliktami z obradowania, redagowania lub głosowania nad określonymi zaleceniami i publicznego ujawniania istotnych konfliktów zainteresowania członków panelu.
Chociaż konkretne zalecenia mogą być krytykowane jako zbyt mocne lub zbyt słabe, ogólne wnioski IOM są kompleksowe i – jeśli zostaną przyjęte – najprawdopodobniej wywarłyby znaczny wpływ na poszczególnych lekarzy i instytucje medyczne Nie brakowało jednak wcześniejszych raportów i wezwań do zmian; nowy raport wymienia 16 bardziej znaczących raportów , które ukazały się same w latach 2001-2008. Propozycje instytutu mogłyby jedynie dostarczyć więcej paszy do dyskusji – lub może oznaczać punkt zwrotny w kontrolowaniu konfliktu interesów w medycynie.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Ten artykuł (10.1056 / NEJMp0810200) został opublikowany 29 kwietnia 2009 r.
Author Affiliations
Dr Steinbrook () jest krajowym korespondentem czasopisma. W dniu 5 listopada 2007 r. Przemawiał na publicznej sesji komisji IOM ds. Konfliktu interesów w badaniach medycznych, edukacji i praktyce.

[więcej w: kryształy charcota leydena, perforacja zęba, patofizjonomika ]

Powiązane tematy z artykułem: kryształy charcota leydena patofizjonomika perforacja zęba