Posted by on 3 sierpnia 2018

Lekarze nie powinni robić prezentacji edukacyjnych ani publikować artykułów naukowych, które są kontrolowane przez przemysł lub zawierają znaczące fragmenty napisane przez kogoś, kto nie jest zidentyfikowany jako autor lub który nie jest właściwie uznany. Lekarze nie powinni spotykać się z przedstawicielami handlowymi w zakresie produktów farmaceutycznych i medycznych za wyjątkiem udokumentowanego spotkania i na wyraźnym zaproszeniu lekarza nie powinno się przyjmować próbek narkotyków z wyjątkiem sytuacji, w których pacjentom nie ma dostępu do leków . Do czasu zmiany przez instytucje, lekarzy i stażystów powinni dobrowolnie przyjąć te zalecenia . standardy dla ich własnego zachowania. . Firmy medyczne i ich fundacje powinny zreformować interakcje z lekarzami – na przykład poprzez ustanawianie zasad i praktyk przeciwko dostarczaniu lekarzom prezentów, posiłków, próbek narkotyków (z wyjątkiem przypadków, gdy pacjent nie ma dostępu do leków) lub innych podobnych przedmiotów. wartości materialnej i przeciwko proszeniu lekarzy o bycie autorami ghostwritten materiałów. Konsultacje powinny dotyczyć niezbędnych usług, udokumentowane w pisemnych umowach i opłacone według wartości rynkowej. Firmy nie powinny angażować lekarzy i pacjentów w projekty marketingowe, które są przedstawiane jako badania kliniczne.
. Grupy opracowujące wytyczne dotyczące praktyki klinicznej powinny ograniczyć finansowanie przemysłu i konflikty członków panelu. Różne podmioty, w tym jednostki akredytujące i certyfikujące, komitety formalne, zakłady ubezpieczeń zdrowotnych i agencje publiczne, powinny tworzyć zachęty do ograniczania konfliktów w opracowywaniu wytycznych praktyki klinicznej .
. Organy zarządzające instytucjami zajmującymi się badaniami medycznymi, edukacją medyczną, opieką nad pacjentami lub opracowywanie wytycznych powinny ustanowić własne stałe komitety dotyczące konfliktów interesów między instytucjami , które nie mają członków, którzy sami mają konflikt interesów związany z działalnością instytucja.
. Krajowe instytuty zdrowia powinny dokonać przeglądu przepisów federalnych, aby wymagały od instytucji badawczych posiadania polityki w zakresie konfliktów interesów między instytucjami, w tym zgłaszania zidentyfikowanych konfliktów interesów instytucjonalnych oraz kroków podjętych w celu wyeliminowania takich konfliktów lub zarządzania nimi .
. Organy nadzoru i inne grupy powinny zapewniać instytucjom dodatkowe zachęty do przyjmowania i wdrażania polityk dotyczących konfliktu interesów , na przykład poprzez publikowanie nazw instytucji, które wprowadziły zalecane polityki, oraz tych, które ich nie wprowadziły.
. Departament Zdrowia i Opieki Społecznej oraz jego agencje powinny opracować i finansować programy badań dotyczące konfliktu interesów.
IOM zdefiniowała konflikt interesów jako zbiór okoliczności, które stwarzają ryzyko, że profesjonalny osąd lub działania dotyczące podstawowego interesu będą nadmiernie naruszone przez drugorzędny interes. Główne interesy budzące niepokój to promowanie i ochrona rzetelności badań , dobro pacjentów i jakość edukacji medycznej. Wtórne interesy mogą obejmować nie tylko zysk finansowy, ale także pragnienie awansu zawodowego, uznanie dla osobistych osiągnięć oraz sprzyjają przyjaciołom i rodzinie lub studentom i współpracownikom. Oczywiście uwaga publiczna skupiała się przede wszystkim na finansowych konfliktach interesów, a IOM tak samo, postrzegając je jako nie
[patrz też: guzek na palcu u ręki, badanie u lekarza medycyny pracy jak wygląda, zabiegi laserowe szczecin ]

Powiązane tematy z artykułem: badanie u lekarza medycyny pracy jak wygląda guzek na palcu u ręki zabiegi laserowe szczecin

Posted by on 3 sierpnia 2018

Lekarze nie powinni robić prezentacji edukacyjnych ani publikować artykułów naukowych, które są kontrolowane przez przemysł lub zawierają znaczące fragmenty napisane przez kogoś, kto nie jest zidentyfikowany jako autor lub który nie jest właściwie uznany. Lekarze nie powinni spotykać się z przedstawicielami handlowymi w zakresie produktów farmaceutycznych i medycznych za wyjątkiem udokumentowanego spotkania i na wyraźnym zaproszeniu lekarza nie powinno się przyjmować próbek narkotyków z wyjątkiem sytuacji, w których pacjentom nie ma dostępu do leków . Do czasu zmiany przez instytucje, lekarzy i stażystów powinni dobrowolnie przyjąć te zalecenia . standardy dla ich własnego zachowania. . Firmy medyczne i ich fundacje powinny zreformować interakcje z lekarzami – na przykład poprzez ustanawianie zasad i praktyk przeciwko dostarczaniu lekarzom prezentów, posiłków, próbek narkotyków (z wyjątkiem przypadków, gdy pacjent nie ma dostępu do leków) lub innych podobnych przedmiotów. wartości materialnej i przeciwko proszeniu lekarzy o bycie autorami ghostwritten materiałów. Konsultacje powinny dotyczyć niezbędnych usług, udokumentowane w pisemnych umowach i opłacone według wartości rynkowej. Firmy nie powinny angażować lekarzy i pacjentów w projekty marketingowe, które są przedstawiane jako badania kliniczne.
. Grupy opracowujące wytyczne dotyczące praktyki klinicznej powinny ograniczyć finansowanie przemysłu i konflikty członków panelu. Różne podmioty, w tym jednostki akredytujące i certyfikujące, komitety formalne, zakłady ubezpieczeń zdrowotnych i agencje publiczne, powinny tworzyć zachęty do ograniczania konfliktów w opracowywaniu wytycznych praktyki klinicznej .
. Organy zarządzające instytucjami zajmującymi się badaniami medycznymi, edukacją medyczną, opieką nad pacjentami lub opracowywanie wytycznych powinny ustanowić własne stałe komitety dotyczące konfliktów interesów między instytucjami , które nie mają członków, którzy sami mają konflikt interesów związany z działalnością instytucja.
. Krajowe instytuty zdrowia powinny dokonać przeglądu przepisów federalnych, aby wymagały od instytucji badawczych posiadania polityki w zakresie konfliktów interesów między instytucjami, w tym zgłaszania zidentyfikowanych konfliktów interesów instytucjonalnych oraz kroków podjętych w celu wyeliminowania takich konfliktów lub zarządzania nimi .
. Organy nadzoru i inne grupy powinny zapewniać instytucjom dodatkowe zachęty do przyjmowania i wdrażania polityk dotyczących konfliktu interesów , na przykład poprzez publikowanie nazw instytucji, które wprowadziły zalecane polityki, oraz tych, które ich nie wprowadziły.
. Departament Zdrowia i Opieki Społecznej oraz jego agencje powinny opracować i finansować programy badań dotyczące konfliktu interesów.
IOM zdefiniowała konflikt interesów jako zbiór okoliczności, które stwarzają ryzyko, że profesjonalny osąd lub działania dotyczące podstawowego interesu będą nadmiernie naruszone przez drugorzędny interes. Główne interesy budzące niepokój to promowanie i ochrona rzetelności badań , dobro pacjentów i jakość edukacji medycznej. Wtórne interesy mogą obejmować nie tylko zysk finansowy, ale także pragnienie awansu zawodowego, uznanie dla osobistych osiągnięć oraz sprzyjają przyjaciołom i rodzinie lub studentom i współpracownikom. Oczywiście uwaga publiczna skupiała się przede wszystkim na finansowych konfliktach interesów, a IOM tak samo, postrzegając je jako nie
[patrz też: guzek na palcu u ręki, badanie u lekarza medycyny pracy jak wygląda, zabiegi laserowe szczecin ]

Powiązane tematy z artykułem: badanie u lekarza medycyny pracy jak wygląda guzek na palcu u ręki zabiegi laserowe szczecin