Posted by on 3 lutego 2019

Jednak badania i praktyka z taką polityką dostarczają pewnych lekcji. Po pierwsze, konsumenci i dostawcy reagują w sposób przewidywalny na strategie wymagające od nich podziału kosztów związanych z opieką zdrowotną: znajdują sposoby na ograniczenie wykorzystania i wydatków. Po drugie, istnieją mocne dowody na to, że zwiększony podział kosztów ponoszonych przez konsumentów powoduje niezamierzone ograniczenie korzystania z usług istotnych dla lepszego zdrowia – problem, który najprawdopodobniej nie zostanie rozwiązany, po prostu oferując konsumentom informacje lub porady. Ale żaden podobny materiał dowodowy nie dokumentuje negatywnego wpływu na jakość ze zwiększonego podziału ryzyka przez usługodawców. Co więcej, przewaga informacyjna usługodawców w stosunku do konsumentów, wraz z etyką zawodową, sugeruje, że podstawowe lub skuteczne usługi są mniej prawdopodobne, aby nie zostały wykorzystane w wyniku dzielenia się ryzykiem dostawcy, niż podział kosztów konsumenckich. Płacenie za wydajność i dostosowanie ryzyka może zminimalizować wszelkie negatywne skutki dla jakości opieki. W sumie uważam, że reformy skoncentrowane na usługodawcy, a nie na zachowaniach konsumentów, przynoszą raczej niższe koszty i wyższą jakość, a jednocześnie minimalizują niezamierzone konsekwencje. Oczywiście, pozostaje wiele pytań dotyczących idealnego projektu zachęt dla dostawców. Na przykład, w jaki sposób rozwiązania dotyczące podziału ryzyka mogą być skutecznie stosowane, gdy dostawcy nie są częścią zintegrowanych systemów. Konieczne są dalsze badania w celu ustalenia odpowiedniego zakresu i wielkości wynagrodzenia za wyniki, aby uzupełnić systemy zwiększonego podziału ryzyka.
Nacisk na dostawców nie powinien oznaczać braku zaangażowania pacjentów w poprawę skuteczności i wydajności opieki. W związku z tym mogą pojawić się obietnice w zakresie wynagradzania konsumentów za te same procesy jakości opieki, które uwzględniają wynagrodzenie dostawcy za wyniki. Konsumenci również muszą mieć pewien wpływ finansowy i wybór w zakresie kontroli kosztów. Oferowanie im zachęty finansowej do powierzenia opiekuńczemu zespołowi możliwości i zachęt do zapewniania skoordynowanej, skutecznej i wydajnej opieki może być krótkookresowym sposobem osiągnięcia tego celu.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Nie zgłoszono żadnego potencjalnego konfliktu interesów związanego z tym artykułem.
Author Affiliations
Dr Rosenthal jest profesorem nadzwyczajnym ekonomiki zdrowia i polityki w Harvard School of Public Health w Bostonie.

[hasła pokrewne: śródmiąższowe zapalenie pęcherza moczowego, nfz lista oczekujących na sanatorium, apollo rzeszów allegro ]

  1. Psycho Thinker
    19 stycznia 2019

    Bedzie jakas kontynuacja tego tematu ?

  2. Elena
    21 stycznia 2019

    [..] Odniesienie w tekscie do Usługi pielęgniarskie Warszawa[…]

  3. Oskar
    23 stycznia 2019

    Mój przyjaciel cierpi na tę alergię

Powiązane tematy z artykułem: apollo rzeszów allegro nfz lista oczekujących na sanatorium śródmiąższowe zapalenie pęcherza moczowego

Posted by on 3 lutego 2019

Jednak badania i praktyka z taką polityką dostarczają pewnych lekcji. Po pierwsze, konsumenci i dostawcy reagują w sposób przewidywalny na strategie wymagające od nich podziału kosztów związanych z opieką zdrowotną: znajdują sposoby na ograniczenie wykorzystania i wydatków. Po drugie, istnieją mocne dowody na to, że zwiększony podział kosztów ponoszonych przez konsumentów powoduje niezamierzone ograniczenie korzystania z usług istotnych dla lepszego zdrowia – problem, który najprawdopodobniej nie zostanie rozwiązany, po prostu oferując konsumentom informacje lub porady. Ale żaden podobny materiał dowodowy nie dokumentuje negatywnego wpływu na jakość ze zwiększonego podziału ryzyka przez usługodawców. Co więcej, przewaga informacyjna usługodawców w stosunku do konsumentów, wraz z etyką zawodową, sugeruje, że podstawowe lub skuteczne usługi są mniej prawdopodobne, aby nie zostały wykorzystane w wyniku dzielenia się ryzykiem dostawcy, niż podział kosztów konsumenckich. Płacenie za wydajność i dostosowanie ryzyka może zminimalizować wszelkie negatywne skutki dla jakości opieki. W sumie uważam, że reformy skoncentrowane na usługodawcy, a nie na zachowaniach konsumentów, przynoszą raczej niższe koszty i wyższą jakość, a jednocześnie minimalizują niezamierzone konsekwencje. Oczywiście, pozostaje wiele pytań dotyczących idealnego projektu zachęt dla dostawców. Na przykład, w jaki sposób rozwiązania dotyczące podziału ryzyka mogą być skutecznie stosowane, gdy dostawcy nie są częścią zintegrowanych systemów. Konieczne są dalsze badania w celu ustalenia odpowiedniego zakresu i wielkości wynagrodzenia za wyniki, aby uzupełnić systemy zwiększonego podziału ryzyka.
Nacisk na dostawców nie powinien oznaczać braku zaangażowania pacjentów w poprawę skuteczności i wydajności opieki. W związku z tym mogą pojawić się obietnice w zakresie wynagradzania konsumentów za te same procesy jakości opieki, które uwzględniają wynagrodzenie dostawcy za wyniki. Konsumenci również muszą mieć pewien wpływ finansowy i wybór w zakresie kontroli kosztów. Oferowanie im zachęty finansowej do powierzenia opiekuńczemu zespołowi możliwości i zachęt do zapewniania skoordynowanej, skutecznej i wydajnej opieki może być krótkookresowym sposobem osiągnięcia tego celu.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Nie zgłoszono żadnego potencjalnego konfliktu interesów związanego z tym artykułem.
Author Affiliations
Dr Rosenthal jest profesorem nadzwyczajnym ekonomiki zdrowia i polityki w Harvard School of Public Health w Bostonie.

[hasła pokrewne: śródmiąższowe zapalenie pęcherza moczowego, nfz lista oczekujących na sanatorium, apollo rzeszów allegro ]

  1. Psycho Thinker
    19 stycznia 2019

    Bedzie jakas kontynuacja tego tematu ?

  2. Elena
    21 stycznia 2019

    [..] Odniesienie w tekscie do Usługi pielęgniarskie Warszawa[…]

  3. Oskar
    23 stycznia 2019

    Mój przyjaciel cierpi na tę alergię

Powiązane tematy z artykułem: apollo rzeszów allegro nfz lista oczekujących na sanatorium śródmiąższowe zapalenie pęcherza moczowego